Sultanin Mutfagi TV - Canli Yayin

Freitag, 17. Januar 2014

DOMATESLI BIBER KIZARTMASI MM NEFIS ;SULTANIN MUTFAGINDAN

Domatesli biber kizartmasi,malzemeler,yesilbiber ,domates,suluyag,tuz,sade patlicansiz bu patlicanda katabilirsiniz,benim suu an patlicanim yoktu,biberleri ozun uzun keseriz ortadan,tabiki esteye gore ben cekirdekleriyle yapiyorum artik uzmanlaragöre encok faydalar cekirdeklerde,,,tavamiza sulu yag koyar kestigimiz biberleri yikanmis temizlenmis sekilde tavamiza koyariz,yag fiskirmasin diye tuzunu yeterli sekilde atariz,hemde biberlerimiz yumusak olur,pembeli kizarinca ben tekerseklinde seviyorum domatesi,kalim ölarak katarim kizaran biberimize,bolyagli severim hafiften kapatirim kisa sekilde ,suyunu birakir,biberin tadi,domatesin tadi birbirne isler fazla karistirmadan domates dagilmasindiye özlesince kapatir ,servise hazir afiyet olsun,,yanina mercimek corbamizi unutmayalim mm termine sultandan afiet seker olsun

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen